Kas personalitöö vastab seaduste nõuetele? Kuidas tegevused inimestega mõjutavad ettevõtte mainet? Kas tegevus tagavad head töötajad ka tulevikus? Millised on olemasolevad süsteemid ja mida juurde vaja? Mis on esmatähtis ja mis kannatab oodata? Personalivaldkonna audit annab Sulle ülevaate ja soovitused, millele peaksid fookuse seadma ja kuidas seda teha. Vajadusel aitame ka töövahendid valmis teha ja juurutada.
Audit sisaldab olemasolevate dokumentidega tutvumist, vestlusi tegeliku praktika selgitamiseks, ettevõtte strateegia ja eesmärkidega tutvumist, järelduste ja soovituste koostamist ning töölepingute vormi ajakohastamist.
Audit hõlmab kõiki personalitöö valdkondi:
- Töösuhted (lepingud, ametijuhendid, töötervishoid, töökeskkond)
- Värbamine (planeerimine, tegevused, kodustamine)
- Arendamine (tööks vajalik koolitus, arenguprogrammid, järelkasv, kompetentsimudelid)
- Arendamine (tööks vajalik koolitus, arenguprogrammid, järelkasv, kompetentsimudelid)
- Tasustamine (tasu mudelid, tulemustasu; mitterahaline motiveerimine; võrdlus turuga)
- Organisatsioonikultuur (tagasiside küsitlused/ uuringud, juhtide kasvatamine ja arendamine, juhtimisphimõtted, väärtused, sisekommunikatsioon; tööandja maine)